FANDOM

Zil Sperry - jeden z bohaterów drugoplanowych. Trzynastoletni przywódca Ekipy Ludzi. Został wprowadzony w "Fazie Drugiej: Głód".

HistoriaEdytuj

Zil pochodzi z okolic San Francisco. Kiedy przeprowadził się do Perdido Beach, zaprzyjaźnił się z innymi kibicami drużyny San Francisco Giants: Charliem, Harrym i Hunterem. Lubili drażnić inne dzieciaki w szkole, ubierając się w barwy klubowe, ponieważ Perdido było terytorium Dodgersów.

Gdy rozpoczął się ETAP, Zil i jego kumple zamieszkali razem. Pewnego dnia Zil odkrył, że ktoś ukradł ostatni kawałek suszonego mięsa, jaki ukrywał. Wściekły, zwalił wszystko na Huntera, jako że był on mutantem, których Zil nienawidził. Chłopak uważał, że odmieńcy dostają więcej jedzenia i są lepiej traktowani. Dlatego chciał zaatakować Huntera pogrzebaczem. Ten, przerażony, chcąc się bronić, użył swojej mocy. Pech chciał, że pomiędzy walczących wskoczył Harry. Moc Huntera zabiła chłopaka, przez co Zil zaczął go wyzywać od morderców. Razem z grupką swoich zwolenników postanowił pomścić śmierć przyjaciela, przy okazji demonstrując swoją nienawiść do mutantów. Razem z innymi niezadowolonymi z obecnego stanu rzeczy dzieciakami stworzył grupę nazwaną Ekipą Ludzi. Po jakimś czasie znaleźli Huntera razem z sarną, którą upolował. Używając mięsa jako przynęty na inne normalne dzieciaki, przywieźli go do miasta, gdzie chcieli mieli zamiar powiesić chłopca. Kiedy przeciwstawiła im się Astrid, Zil także kazał ją złapać. W końcu Ekipę Ludzi powstrzymał Orc, łamiąc Zilowi parę żeber.

HumanCrew (2)

Zil Sperry podpalając miasto wraz z Ekipą Ludzi

Chłopak jest najprawdopodobniej zakochany w Lisie, (chociaż od ,,Fazy Trzeciej: Kłamstwa" można odnieść wrażenie, że dziewczyna wydaje mu się nieatrakcyjna, nudna i go denerwuje) jednej z członkiń EL, jak i także bardzo imponuje mu Lance, przystojny, lubiany i mądry chłopak, który jego zdaniem tak naprawdę nie powinien był trzymać razem z nimi, ofiarami losu i wysłuchiwać rozkazów Sperry'ego. Za namową Caine'a prawie spalił Perdido Beach, by Caine mógł odpłynąć na wyspę San Francisco De Sales. Za namową Nerezzy (która wydawała mu się bardzo tajemnicza i atrakcyjna) wywołał zamieszki na placu, co spowodowało, iż większość dzieciaków uciekła na klif.

Zginął w "Fazie Trzeciej:Kłamstwa", gdy podczas walki z Dekką wypadł poza stworzony przez nią obszar pozbawiony grawitacji, spadając z wysokościu kilkunastu metrów. Nie było to napisane wprost lecz potwierdzenie znajdziemy z "Fazie Czwartej: Plaga".