FANDOM

Wielkie Rozstanie - wydarzenie, nazwane przez Howarda, na którym nastąpił podział mieszkańców ETAPu. Odobyło się pięć dni po bitwie z karaluchami w Perdido Beach.

PrzebiegEdytuj

1. Mieszkańcy ETAPu zebierają się na placu.

2. Caine przemawia do dzieci i mówi, jak będzie wyglądało życie w Perdido Beach jak on będzie królem. Jednocześnie zachęca tłum do zostania w mieście.

3. Sam mówi, jak będzie wyglądało życie nad Jeziorem, gdy on będzie przewodził. Jednocześnie zachęca mieszkańców ETAPu do pojechania z nim.

4. Albert stawia warunki Cainowi. Między Perdido Beach a Jeziorem ma panować wolny handel, a Lana powinna mieć możliwość swobodnego sie przemieszczania.

5. Caine musi zgodzić sie na wszystkie warunki Alberta. Musi uwierzyć w swoje słowa, bo Toto obnażyłby każde kłamstwo. Traci swoja pewność siebię.

6. Sam kieruje sie do Ralph's. Czeka dwie godziny na wszystkich, którzy chcą z nim pojechać. W tym czasie dochodza grupkami dzieciaki. Przybywa m.in Jill z dziećmi, John Terrafino, Ellen, Orc z Howardem oraz Dekka, Brianna, Jack i Edilio.

7. Brianna liczy dzieciaki. Wychodzi jej 82 osoby. Po chwili dochodzi jednak jeszcze Lana i Sanjit z rodzeństwem.

8. Po krótkiej chwili przychodzi jeszcze Diana. Po krótkiej rozmowie z Samem wyjawia mu, że jest w ciąży. Postanawia z nim jechać. Ciężarówka odjeżdża z Ralph's.