FANDOM

,,-Śpij dalej, coś ci się przyśniło - powiedziała, puszczając do niego oko. - No i, stary... Bokserki z uśmiechniętymi buźkami? Naprawdę?" Taylor, Faza Trzecia: Kłamstwa

Taylor (zwana także ,,Skaczącą Taylor") - bohaterka drugoplanowa. Ma trzynaście lat i jest mutantem z mocą teleportacji. Ma azjatyckie pochodzenie.

Taylor

Taylor w zwiastunie ,,Fazy Czwartej: Plagi"

HistoriaEdytuj

Taylor początkowo przebywała w Coates Academy. Była w "tajnym klubie" dzieciaków z mocami, które dopingowały i wspierały się nawzajem. Po nastaniu ETAP-u znalazła się wśród dzieci, którym zabetonowano ręce, ponieważ nie chciała wdawać się w współpracę z Caine'em. Gdy chłopa, wraz z Drake'em, Dianą, Jackiem i innymi dzieciakami wyjechał do miasta, powierzył władzę Bennowi. Gdy ten zniknął, Andrew przejął kontrolę i przestał karmić zabetonowanych mutantów, twierdząc, ze nie mają wystarczająco dużo jedzenia. Została uratowana przez Sama. Od tamtej pory nienawidzi Caine'a i jego ludzi. Zakochała się w Samie i chciała zrobić wszystko, by odwdzięczyć mu się za uratowanie życia - nawet poświęcić własne życie. Pomogła Samowi i reszcie przy 'oblężeniu' elektrowni. W "Fazie Czwartej: Plaga", po kłótni Sama z Astrid całowała się z nim (czego chłopak później żałował). Cieszyła się, widząc ich sprzeczki. Wyruszyła z Jackiem, Dekką i Samem na poszukiwanie jeziora Tramonto, jednak przestraszyła się robaków, które zjadły Huntera i opuściła towarzyszy. Po powrocie Caine'a do Perdido Beach przyłączyła się do niego, w zamian za pobyt na wyspie San Francisco de Sales. W "Fazie Piątej: Ciemność", Mały Pete próbuje się bawić jej awatarem, co skutkuje zamienieniem Taylor w coś przypominającego złotą roślinę (najpierw sądzili, że zmieniła się w gada). Dziewczyna pod wpływem chłopca traci nogi. Traci cechy odróżniające płcie. Jej włosy przypominają w dotyku ciastolinę i ma rozdwojony język. Przez kilka dni jest nieobecna i nie da się z nią nawiązać żadnego kontaktu. Lana i Sinder dają radę przywrócić jej koniczyny, a ta odwdzięcza się znalezieniem papierosów Lany. Potem znika. W "Fazie Szóstej: Światło" Pete częściowo leczy Taylor, przeprasza i prosi ją, by ta zrobiła coś dla niego i pomogła komuś (?). Możemy się domyślić, że chodzi o Astrid, którą porwał Drake. Po zniknięciu bariery prawdopodobnie nigdy już nie wróciła do dawnego życia. Krążą pogłoski, że w pobliżu Parku Narodowego Stefano Rey widziano dziewczynę ze złotą skórą, która następnie znikła. Nie wiadomo, co się później z nią działo i gdzie mieszkała.

MocEdytuj

Tumblr m2r2trK7MD1qjs9pko1 500

Taylor, teleportując się

Taylor ma moc teleportacji, czyli potrafi zniknąć i pojawić się w innym miejscu, nawet takim, którego nigdy wcześniej nie widziała. Jeśli chce pokonać dłuższą trasę, musi teleportować się co kilka/kilkanaście kilometrów/metrów. Nie może jednak wydostać się poza ETAP. Teleportację tą nazywa 'skakaniem'. Bardzo często zajmuje się roznoszeniem wiadomości oraz plotkowaniem. W skali mierzenia mocy Diany ma trzy kreski. Jej moc rozwijała się z każdą częścią.

Ciekawostki Edytuj

  • Taylor i Bette mają podobne ksywki - Skacząca Taylor i Skacząca Bette.
  • Nie wiadomo, co zrobiła, że trafiła do Coates Academy.