FANDOM

Gaia Soren-Ladris - córka Diany Ladris i Caine'a Sorena. Jak to każdy maluch ma pulchne ciałko. Jednak to nie jest zwykłe dziecko. Ma ciemne włosy, przenikliwe, bystre, jasnoniebieskie oczy i ciało emanujące delikatnym światłem. Brianna (pod wpływem iluzji) oddała jej ciało w posiadanie Gaiaphage.

HistoriaEdytuj

Gaia została spłodzona na wyspie San Francisco De Sales w "Fazie Czwartej: Plaga". Już jako 1-dniowy zarodek miała dwie kreski mocy. Z upływem czasu moc rosła. Dziewczynka przyszła na świat, kiedy Diana była w czwartym miesiącu ciąży. Stało się to w sztolni. Dianę zabrał tam Drake, ponieważ Gaiaphage potrzebowało dziecka, żeby się odrodzić. Brianna, która znalazła Biczorękiego i matkę dziecka w kopalni, musiała odebrać poród. Dziecko nie zachowywało się jak noworodek. Nie płakało, a zaraz po urodzeniu otwarło swe mądre, niebieskie oczy. Kiedy Bryza miała dziecko na rękach, Ciemność podstępem kazała jej położyć Gaię na sobie. Diana starała się temu zapobiec, ale niestety nic nie mogła zrobić. Gaia znalazła się na Potworze, a ten wypełnił jej ciałko swoim zielonym organizmem. Od tej pory jej ciałko emitowało delikatnym światłem.

Dziewczynka rosła w bardzo szybkim tempie. Jeszcze w dniu swoich narodzin osiągnęła wygląd dwulatka, próbowała chodzić i wyrosły jej małe ząbki. Niedługo nie potrzebowała karmienia piersią.

W ostatniej części zostaje spalona przez małego Pete'a, który wstępuje w ciało Caine'a, wcześniej jednak zabija mnóstwo mieszkańców ETAP-u. Podróżuje przez pewien czas - wciąga nawet przez barierę człowieka imieniem Alex. Pożywia się jego ręką, a nawet słucha muzyki z jego iPhone'a. Kiedy jej matka, nazywana przez córkę Durną Dianą, ucieka, dziewczynka jest już wielkości dziesięciolatki.

MocEdytuj

Na obecną chwilę ("Faza Piąta: Strach") moc dziecka wynosi jakieś 4, może troszkę więcej kresek w skali mierzenia mocy Diany. Nie wiadomo dokładnie co Gaia może robić. Na razie ujawniła się tylko witakineza (uzdrawianie jak u Lany), telepatia, wywoływanie bólu lub zsyłanie strasznych wizji (tego dokładnie nie wiadomo), nieśmiertelność (przynajmniej Sam nie zdołał jej spalić swoim światłem). W ostatniej części ( "Faza Szósta: Światłość" ) dowiadujemy się, iż Gaia posiada moce wszystkich osób zamieszkujących ETAP.

" - Mam dostęp do wszystkich mocy. Szybkość, umiejętność przesuwania przedmiotów umysłem, siła. Potrafię wyłączać i włączać siłę ciążenia. Wyprodukować zabójcze światło. Uzdrawiać. (...) Mutacje, umożliwiające pojawienie się mocy, następują w ciałach, ale moce istnieją również poza ciałami. Mogę sięgnąć do tego miejsca i użyć mocy. (...) Wszystkie rzeczy są ze mną połączone, durna... Diano. Moc mojego ojca istnieje, ponieważ zmutował się i utworzył ze mną pole. Kiedy umrze, jeden kraniec tego pola zniknie. Moc, istniejąca pomiędzy nami, osłabnie"
Fragment rozmowy Gai z Dianą

Ciekawostki Edytuj

  • Gaia to w mitologii greckiej także bogini, Matka-Ziemia, która narodziła się z chaosu i uosabiała płodność oraz macierzyństwo.
  • Miała wadę wzroku (krótkowzroczność).
  • Lubiła krzykliwą i głośną muzykę.