FANDOM

Coates Academy - prywatna, elitarna szkoła, leżąca niedaleko Perdido Beach. Była miejscem, gdzie bogaci rodzice posyłali dzieci, które inne szkoły uznały za "trudne". Między dziećmi z miasta, a tymi z Coates, zawsze istaniała rywalizacja. Na terenie placówki mieszka szkolny psycholog, posiadający w swoich aktach teczki każdego z uczniów. Motto Coates Academy brzmi: "Ad augusta per angusta", czyli "Do wielkich osiągnięć przez wąskie ścieżki".

Uczniowie Coates muszą nosić mundurki, składające się z białych koszul, czarnych spodni dla chłopców i czarnych, plisowanych spódniczek z dopasowanymi podkolanówkami dla dziewczyn, granatowych marynarek z dużą tarczą naszytą na wysokości serca z herbem szkoły (ozdobne litery "CA", wyszyte na złoto na tle złotego orła i pumy, oraz łacińskie motto szkoły), i krawat w czarno-złoto-granatowe paski.

Do Coates trafiają dzieciaki z problemami, a za każdym uczniem kryje się historia dotycząca powodu ich przyjazdu do Akademii. Dlatego właśnie szkoła jest powszechnie uważana za niebezpieczne miejsce, w którym roi się od łobuzów, chociaż Akademia stara się to ukryć.

Opis miejscaEdytuj

Do Coates Academy można dojechać jedynie drogą łączącą się z autostradą. Brama prowadząca na teren szkoły jest imponująca; dwa skrzydła z kutego żelaza wznoszą się na sześć metrów. Przymocowana jest do kamiennych, jeszcze wyższych kolumn. Motto Akademii, Ad augusta per angusta, widnieje na dwóch pozłacanych tablicach, które łączą się po zamknięciu bramy. Za bramą stoi kamienna wartownia. Bramę od pierwszego zabudowania dzieli odległość czterystu metrów. Starannie utrzymywany, trzypiętrowy budynek składa się z sal lekcyjnych, sali komputerowej, stołówki i internatu. Na błoniach Akademii znajduje się boisko wraz z małym domkiem pracownika szkoły, który zajmował się owym boiskiem.

W środku znajduje się wielki, wysoki na trzy piętra hol, zdominowany przez masywny żyrandol. Po obydwu stronach znajdują się bliźniacze schody, prowadzące na górę. Stołówka jest przestronna i kolorowa, ale wydaje się dziwnym, nieprzyjaznym miejscem. Ma podłużne, pionowe okna i strzeliste sklepienie. Drzwi wieńczy łuk ozdobiony jasnymi hiszpańskimi kafelkami. Długie, ciężkie stoły z ciemnego drewna, przy których mieściło się po sześćdziesięcioro uczniów, wymieniono ostatnio na dwa tuziny mniejszych, mniej okazałych stolików z wykonanymi przez uczniów dekoracjami z masy papierowej. W najdalszym końcu stołówki jest mozaika z barwnych, kwadratowych kartonów. Jej tytuł brzmi ,,Razem na przód", a przedstawia wielką strzałę, biegnącą od podłogi ku sufitowi. Nad tym wszystkim wisi ozdobny, ciężki, żelazny żyrandol.

UczniowieEdytuj

Uczniowie, którzy przeszli na stronę Perdido BeachEdytuj