FANDOM

Bette "Skacząca Bette" - postać epizodyczna. Dziewczyna o długich, rudych włosach. Po raz pierwszy i ostatni spotykamy ją w "Fazie Pierwszej: Niepokój".

HistoriaEdytuj

Bette chodziła do tej samej klasy co Sam. Koło niej siedział Josh, który zniknął wraz z dorosłymi w pierwszym dniu ETAP-u. Kiedy jeszcze Sam, Edilio i Quinn pełnili funkcje strażaków, usłyszeli hałas i dziwne jęki. Sam zjechał na parter i zobaczył leżącą na chodniku Bette. Próbowała czołgać się, poruszała się, ale bez wyraźnego kierunku. Zaraz potem Temple dojrzał trzy zbliżające się postacie - Orca, Karla i Chaza. Bette poprosiła Sama o pomoc. Lewy bok dziewczyny pokrywała krew. Jej głowa była rozcięta nad skronią. Sam stanął w obronie rudowłosej. Rozegrała się bójka. Dopiero gdy przyszedł Drake i powalił Orca, walka się zakończyła. Okazało się, że Bette została pobita za używanie mocy. Mówiono, że "pokazywała magiczną sztuczkę". Po całej akcji przed remizą zaniesiono ją do budynku i opatrzono, po czym wróciła do domu, odprowadzona przez Sama. Powiedziała, że zaopiekuje się nią brat. Jednak Skaczącej Bette się nie polepszyło, dlatego przyszła do Dahry. Poinformowała dziewczynę, że bardzo boli ją głowa. Lewa strona jej ciała była sparaliżowana. Jej słowa były niezrozumiałe, przypominały skomlenie. Po chwili leżenia na szpitalnym łóżku umarła.

MocEdytuj

Niewiele wiadomo o mocy Bette. Ktoś mówił o małych kulach światła wychodzących jej z rąk. Natomiast ona sama twierdziła, iż potrafi tylko sprawić, aby jej dłonie świeciły. Podsumowując te informacje Sam doszedł do wniosku, że Skacząca Bette miała tę samą moc co on, jednak w nieco mniejszym stopniu. Nie wiadomo, ile miała kresek w skali mierzenia mocy Diany.

Ciekawostki Edytuj

  • Bette i Taylor mają podobne ksywki - Skacząca Bette i Skacząca Taylor.