FANDOM

Andrew - czternastoletni bohater epizodyczny. Chodził do Coates Academy i miał 3 kreski. Był jedną z pierwszych osób, które odkryły swoją moc. Według Komputerowego Jacka Andrew był całkiem miły jak na łobuza. Caine wykorzystał go w eksperymencie, który miał dowieść jak przebiega Wielkie Zniknięcie. Zniknął w "Fazie Pierwszej: Niepokój". Niewiele o nim wiadomo.

HistoriaEdytuj

Już kilka miesięcy przed nastaniem ETAP-u Andrew wiedział o swojej mocy. Razem z Caine'em, Fredericiem, Dekką, Brianną i paroma innymi osobami należał do tajnego klubu, w którym rozwijali swoje umiejętności i dopingowali się nawzajem. W dniu jego piętnastych urodzin Caine, Diana, Drake, Jack i Panda wrócili do Coates, by zobaczyć jego zniknięcie. Gdy dotarli do swojej szkoły, Andrew zaatakował ich. Kiedy zrozumiał, że nie ma szans walczyć z Caine'em, skłamał, mówiąc, iż myślał, że to Frederico, bowiem podczas nieobecności Caine'a szkołą rządził Benno, który w pewnym momencie zniknął. Z tego właśnie powodu - posiadania władzy, spierali się Andrew i Freddie. Andrew obmyślił teorię, sądząc, że jeśli ktoś ma moc, a nie śpi i jest gotowy, to nie zniknie. Gdy zbliżała się godzina wypadu Andrew, zaprowadzili go do stołówki i nakazali mu wejść na jeden ze stołów. Drake zaczął go przywiązywać liną, podczas gdy Jack rozstawiał cały sprzęt. Im Andrew był bliżej zniknięcia tym bardziej się bał. W czasie bliskim zrobienia "puff" Andrew cały czas używał mocy myśląc, że to mu pomoże. Po dwudziestu sekundach zniknął.

MocEdytuj

Andrew potrafił emitować z rąk fale uderzeniowe. Te eksplozje dźwięków były w stanie rozbić szkło lub skruszyć beton. Podczas używania mocy rozlegał się huk przypominający lot ponaddźwiękowego odrzutowca. Według skali mierzenia mocy Diany miał 3 kreski.