FANDOM

Albert Hillsborough - bohater drugoplanowy. Ma czternaście lat i jest ciemnoskórym mieszkańcem Perdido Beach. Lubi gotować, więc w "Fazie Pierwszej: Niepokój" podjął się obsługiwania restauracji McDonald's.

HistoriaEdytuj

Albert mieszkał ze swoją niepełnosprawną matką, trójką starszych braci i dwiema starszymi siostrami. Jedna z nich, Rowena, nauczyła go gotować, gdy miał 12 lat. Bardzo to polubił, chociaż nigdy się do tego nie przyznawał.

Kiedy rozpoczął się ETAP, Albert postanowił zająć się restauracją McDonald's. Gotował w niej i bezpłatnie obsługiwał klientów. Urządził także wielką ucztę po bitwie w Święto Dziękczynienia. W "Fazie Drugiej: Głód", kiedy skończyły się zapasy w magazynie restauracji, był odpowiedzialny za rozdzielanie jedzenia między mieszkańców ETAP-u. Stał się bardziej przedsiębiorczy - otworzył McKlub, do którego wpuszczał za opłatą (baterie lub papier toaletowy), namówił Quinna do połowu ryb oraz wymyślił walutę, składającą się ze złotych pocisków i żetonów z McDonald's, nazywanych później "Albertami" lub w skrócie 'Bertami. W Fazie Trzeciej: Kłamstwa Albert jest już wielką szychą. Ma własna sprzątaczkę i wielu pracowników, staje się więc najbardziej wpływową osobą w Perdido Beach. Po odejściu Sama, został najważniejszym członkiem Rady.

Niedługo po tym, zostaje napadnięty przez ocalałych członków Ekipy Ludzi. Prawie umarł, jednak Leslie-Ann, jego sprzątaczka i Howard ściągają Lanę, a ta wyciąga go z paszczy śmierci.

W "Fazie Piątej: Ciemność" ucieka na wyspę San Francisco De Sales razem z Leslie-Ann, niejaką Alicią i dziewczyną o imieniu Pug. Wcześniej odkrył na plaży w Perdido Beach pociski, które zabiera na wyspę.

W ,,Fazie Szóstej: Światło" Edilio wysyła Quinna, by popłynął na wyspę po Alberta, by ten namówił dzieciaki do pracy (ponieważ całe dnie spędzały pod barierą). Albert się zgadza i zmusza dzieci, by wróciły do zwykłych zajęć, bo inaczej umrą z głodu. Po zniknięciu bariery Albert staje się sławny, udzielając wywiadów o życiu w ETAP-ie.